ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

هت تریک Marchessault باعث شد وگاس برنده کلرادو شود

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۲۶ ب.ظ

 

پس از اینکه شوالیه های طلایی وگاس در دو بازی اول سری دوم دور خود مقابل کلرادو بهمن شکست خوردند ، کاپیتان مارک استون گفت هیچ تیمی این سری را ترک نمی کند تا اینکه در خانه باخت.

پس از شستن دو نفر در وگاس ، شوالیه های طلایی کار خود را از سر گرفتند.

جاناتان مارکز چهارمین هت تریک خود را در کارنامه خود داشت تا یکشنبه شب وگاس را به پیروزی 5-1 برابر بهمن برساند تا دور دوم خود را به دو بازی در هر قطعه برساند.

دو روز بعد از اینکه گل تساوی او باعث پیروزی پشت سر هم در بازی 3 شد ، مارچسو سومین بازی سه گل خود را با شوالیه های طلایی بدست آورد.  این جانباز هشت ساله همچنین در فلوریدا یک مورد داشت.

مارکز گفت: “اگر ما به عنوان یک گروه پیروز شویم ، این مهمترین چیز است.”  “و ما ثابت کردیم که می توانیم با بهترین تیم لیگ بازی کنیم. ما در حال حاضر در یک مأموریت هستیم. فقط باید ادامه دهیم و روی بازی 5 تمرکز کنیم.”

ماکس پاچیورتی و پاتریک براون نیز برای وگاس گلزنی کردند ، در حالی که مارک-آندره فلوری برای سی و هفتمین پیروزی اش در پلی آف حرفه ای 17 سیو انجام داد – خجالتی است و اد بلفور را به عنوان پنجم لیست در تمام مدت برابر کند.

تماشا کنید |  هت تریک مارکز حتی به وگاس کمک کرد تا با کلرادو سریالی بسازد:

جاناتان مارکز در پیروزی 5-1 شوالیه های طلایی برابر کلرادو سه گل به ثمر رساند. 1:56

این بازی در مقابل جمعیت اعلام شده 18،081 انجام می شود – بزرگترین بازیکن در این فصل در یک بازی NHL.

جارد بدنار ، مربی کلرادو به تماشاگران داخلی وگاس گفت: “این قوی است – شنیدن چیزی در آنجا دشوار است.”  “شما می توانید با صدای من تشخیص دهید ، فقط روی نیمکت صحبت می کنید ، سعی می کنید خط بعدی را صدا کنید ، من صدایم را از دست می دهم. سر و صدای زیادی در این ساختمان وجود دارد.”

بازی 5 سه شنبه شب در کلرادو ساعت 8 شب شرقی است که می تواند در CBC و CBCSports.ca مشاهده شود ، جایی که بهمن هنوز یک بازی پلی آف را از دست نداده است و در فصل منظم 24-4-2 بود.  شوالیه های طلایی در این فصل دو شکست از شش باخت خانگی خود را به Avs داده اند.

براندون سعد که تنها گل بهمن را داشت ، گفت: “ما فکر نمی کردیم که به اینجا بیاییم و هر دو بازی را انجام دهیم.”  “ما آنطور که باید بازی نکردیم ، اما در حال بازگشت به ساختمانی هستیم که در آن موفق هستیم و بازی خوبی داریم.”

فیلیپ گروبائر که با نرخ پس انداز 941 وارد بازی شد ، 30 شوت برای بهمن متوقف کرد.

از یک سری طاقت فرسای هفت بازیه مقابل مینه سوتا و گشودن دور دوم فقط در یک روز استراحت ، شوالیه های طلایی 7-1 در افتتاحیه این مجموعه جمع شدند.  آنها بازی 2 را در وقت های اضافه و 3-2 از دست دادند.

اما وگاس از ابتدای دوره دوم در بازی 2 با نتیجه 9-4 از کلرادو پیشی گرفت و از اولین دوره همان بازی بهمن 110-52 را شکست داد.

استون گفت: “من فکر می کنم ما بیش از حد به آنها احترام گذاشتیم.”  “بدیهی است که در بازی 1 کمی آرام شدیم ، انگشت خود را فرو بردیم. فکر می کنم بعد از اولین دوره بازی 2 متوجه شدیم که می توانیم با این بچه ها بازی کنیم.”

“ما کاری داریم که باید انجام دهیم”

پس از اینکه سعد در کمتر از دو دقیقه از بازی به برتری 1-0 کلرادو رسید ، شوالیه های طلایی بر این بازی سلطه داشتند.  شوالیه ها چه از منطقه حفاظت شده بیرون بیایند و بخار در منطقه خنثی ایجاد کنند ، چه فشار بر Grubauer حفظ کنند یا خط فوقانی سریع بهمن را خنثی کنند ، شوالیه ها بیشتر اوقات شب را کنترل می کنند.

برای این بازی ، وگاس با نتیجه 5 بر 5 ، 26-17 برتری در تلاش های شوت ، برتری 27-13 با موقعیت های گل و برتری 17-5 با موقعیت های پر خطر را در اختیار دارد.

Marchessault پس از آنکه ریلی اسمیت خط دفع توپ را به سمت دروازه انداخت ، دروازه بان را که دروپور افسرده به نظر می رسید و تمرکز خود را از عمل دور کرد ، مساوی کرد.  ویلیام کارلسون توپ را به داخل تور انداخت و مارکز در آنجا بود تا به یک تور باز باز هدایت شود.

در شیفت اول دوره دوم ، استون 3 بر 2 از منطقه دفاعی پیش رفت و هنگامی که آنها از خط قرمز عبور کردند ، Pacioretty را که به مچ دست صعود کرد و گل زد در مچ دست داد ، از بالای دایره سمت چپ به سمت دروازه شلیک کرد. سمت دور.

بعداً در بازی ، در یک بازی قدرتمند ، الکس پیترنجلو چهار اسکیت باز کلرادو را نیز به سمت خود کشید و مارکز را کاملاً باز و با دیدی کامل از تور ترک کرد.  پیترنجلو یک پاس نرم برای مارکز ارسال کرد که در همان زمان از کنار گروباور شوت زد و نتیجه را 3-1 کرد.

در شش دقیقه از زمان سوم مارکشو هترتیک را به پایان رساند که صلیب اسمیت را گرفت و آن را دفن کرد تا وگاس با سه گل پیش بیفتد.

براون ، که در فصل AHL با شوالیه های نقره هندرسون کاپیتان “C” را روی ژاکت خود می پوشید ، یک ضربه چیپ به گروبائر فرستاد که او با ضربه محکم و ناگهانی پشت دروازه لغزید تا حاشیه نهایی را بدست آورد.

پیتر دبوئر ، مربی وگاس گفت: “امشب زدن چند گل خوب بود.”  “من فکر می کنم تیم ما به خاطر حفظ فشار بی وقفه خود بر کلرادو که من فکر می کنم ما سه بازی را تحمل کرده ایم ، هم از نظر جسمی و هم با جیب ، پاداش دریافت کرده است. خالص هر شب برای برنده شدن.

“ما کارهایی داریم که باید انجام دهیم ، اما دوست داریم امشب کجا باشیم.”

تماشا کنید |  برای نمایش بازدیدهای خشن در تلویزیون چقدر زیاد است؟:

همانطور که در مرحله پلی آف هم اکنون شاهد بیرون آمدن دو بازیکن از روی یخ بر روی برانکارد هستیم ، تولید کننده قدیمی جان شنون با راب پیتزا در مورد تصمیم گیری سخت برای تکرار در تلویزیون زنده صحبت می کند. 10:29

  • عرفان مسعود پور