ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

سرمربی برزیل تیتوس نمی تواند حضور قهرمان کوپا آمریکا را در این ماه تضمین کند ، زیرا برخی از بازیکنان با نمایش در مسابقات در زمین داخلی مخالفت می کنند.  (اخبار بیشتر فوتبال)

به دنبال تصمیم CONMEBOL برای انتقال محل برگزاری مسابقات ، کوپا آمریکا در سال 2021 قرار است از 13 ژوئن در برزیل برگزار شود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا ، از سال 2020 به بعد موکول شد ، کوپا آمریکا قرار بود بین کلمبیا و آرژانتین تقسیم شود ، اگرچه هر دو کشور به دلیل مسائل سیاسی مرتبط و COVID-19 به عنوان میزبان مشترک حذف شدند.

برزیل در پی کسب عناوین از حقوق خانگی برخوردار شده است ، اگرچه یکی از سخت ترین آسیب های بحران سلامت COVID-19 است.

با این حال ، باید دید آیا برزیل تیتوس به دلیل نارضایتی از انتقال به کوپا آمریکا رقابت خواهد کرد یا خیر.

و توپ برای آخرین بار در گرانجا کوماری ، قبل از سفر به پورتو آلگر ، نورد کرد.  ترک کرد!

  x |  04/06 – 21:30# پلی آف #BRAxEQU pic.twitter.com/UFaqhSyQiV

– CBF Football (@ CBF_Futebol) 2 ژوئن 2021

در میان مذاکرات در حال انجام همزمان با آماده شدن برزیل برای راهیابی به جام جهانی در روز جمعه برابر اکوادور ، تیته به خبرنگاران گفت: “ما نظر بسیار روشنی داریم [about the Copa America]من و جونینیو پس از دیدن کل توالی زمانی وقایع ، با رئیس جمهور صحبت کردیم و نظر خود را به او گفتیم.

“ما از بازیکنان خواسته ایم که کار کنند ، فقط روی آماده سازی برای دیدار با اکوادور متمرکز شده ایم ، آنها این درخواست را پذیرفتند و از ما خواستند که با رئیس جمهور صحبت کنیم تا به او بگوییم نظرشان چیست ، زیرا همه بازیکنان کاملاً واضح هستند که می خواهند.

“آنها مستقیماً با رئیس جمهور و کادر مربیگری صحبت کردند ، بنابراین موضع آنها کاملاً واضح است. ما می خواهیم به هواداران نظرشان را بگوییم ، اما اکنون نه ، تا بتوانیم بازی را به خوبی برنده شویم و در دیدار برابر اکوادور برنده شویم.

“این هدف ما است و در پایان این مسابقات فیفا به همه خواهیم گفت که افکار ما را روشن کنند. شما متعهد هستید که در پایان این بازی ها علناً بگویید که موقعیت چیست.”

برزیل به همراه کلمبیا ، پرو ، اکوادور و ونزوئلا در گروه B برای کوپا آمریکا قرار دارد.

سلکائو قرار است در 13 ژوئن مبارزات خود را علیه ونزوئلا آغاز کند.

تیتوس که برزیلش شکست ناپذیر است و در راس مقدماتی جام جهانی قرار دارد ، افزود: همه اینها در مقابل بازی با اکوادور تأثیر منفی می گذارد اما ما باید این عظمت را داشته باشیم که بتوانیم از این لحظه عبور کنیم و بتوانیم خوب بازی کنیم و برنده بازی باشید.

وی ادامه داد: اتفاقات بد رخ می دهد و به ما آسیب می رساند اما این به ما بستگی دارد که بتوانیم همه چیز را فیلتر کرده و یک بازی عالی انجام دهیم و نتیجه ای را بگیریم که لیاقت مردم را دارد.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان مسعود پور