ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

کریشناپا گاتهام در سالهای ابتدایی خود از هم تیمی های خود لقب “باججی” دریافت کرده و فلسفه راویچندران اشوین را در کریکت می ستود ، اما مهارت های جامع ، از جمله “توپ کارم” ، نسخه شخصی وی است.  (اخبار بیشتر کریکت)

گوثام در میان شش بازیکن بدون پوشش انتخاب شده برای تور توپ سفید هند در سریلانکا است که شامل سه مسابقه ODI و سه مسابقه T-20 بین 13 تا 25 ژوئیه است.

بخوانید: شیخار داوان برای هدایت ، معاون کاپیتان بوونشوار کومار در تور ODI در سریلانکا

  اولین واکنش گاتهام هنگامی که PTI با او ارتباط برقرار کرد ، “شما سالهاست که رویایی را زندگی می کنید و اکنون این واقعیت در حال تحقق است و نمی توانید شادتر باشید”.

گوثام که یک مجری منظم برای کشور وحشتناک کارناتاکا بود ، هنگامی که Chennai Super Kings پس از یک جنگ شدید مناقصه وارد بانک شد تا خدمات خود را بدست آورد و اکنون در سن 32 سالگی است ، واگن ایستگاه بی ثبات اولین تماس خود را در هند دریافت کرد.

گوثام در جریان تعامل به یاد می آورد: “در اوایل کارم ، من از بهاجی پائا (Harbhajan Singh) تقلید کردم و هم تیمی هایم مرا باهجی صدا می کردند.”

آیا او مانند بهاجی کاسه دوسرا هم داشت؟

گاتهام که دارای 166 کارتریج درجه یک ، 70 لیست A و 42 T20 است ، پاسخ داد: “نه ، من زودهنگام نمی افتم ، اما من توپ کاروم را خدمت می کنم.”

آیا او با تماشای بهترین عملکرد راویچندران اشوین ، توپ کاروم را توسعه داده است؟

“من خودم آن را توسعه دادم. اگر مجبور باشی در بالاترین سطح بازی کنی ، باید مهارتهایت را به تنهایی ارتقا دهی. در روزهای جوانی من مربی ای نیز از آقای اراپالی پراسانا بودم.

کریکت خویشتندار پاسخ داد: “بدیهی است که شما به افسانه ای مانند اشوین نگاه می کنید. من عاشق تفکر و رویکرد اشوین به بازی هستم.”

همچنین بخوانید: IPL 2021: گاتهام می گوید: این یک اختلال عصبی بود

مانند هم تیمی های کارناتاکا که به بازی در هند ادامه می دهند ، گاتهام نیز بسیار واضح صحبت می کند ، اگرچه پاسخ های او کوتاه و دقیق است.

با راه اندازی معین علی در طی مبارزات انتخاباتی IPK CSK ، گوثام هیچ گونه موشکافی دریافت نکرد ، اما فشار ناشی از قیمت پیشنهادی 9.25 کرور هرگز او را نگران کننده نکرد.

“من فشار وارد شدن به IPL را نداشتم. مسلماً چنین نیست. در تورنمنتی مانند IPL ، شما باید قدم بردارید و نگران بازی نباشید. شما بازی را بازی می کنید ، نه قیمت” ، واکنش.

ماهندرا سینگ دونی از “کاپیتان کول” با ارزش ترین توصیه ای که وی دریافت کرده بود “لذت بردن از بازی خود” بود ، چیزی که کاپیتان سابق هند به همه نوجوانانش می گوید.

“ماهی بهی یک توصیه کلیدی داشت. شما باید در حال حاضر باشید و از بازی لذت ببرید. او به من گفت که به بازی طبیعی خود پایبند باشم و آن را همانطور که خودم می دانم انجام دهم.”

گوثم همچنین بعد از حضور در تیم بزرگسالان هند در جریان بازی خانگی مقابل انگلیس در اوایل سال جاری ، احساس غنی سازی می کند.  او در طی یک چهار تست آزمایشی یکی از توپ گیرهای تور بود.

“همیشه خوب است که در مقابل بهترین های کشور کاسه کاسه بزنید و می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. حضور در ترکیب هند و بولینگ برای بازیکنان با کیفیت بدیهی است که یک تجربه عالی است.”

با 12 شوت با پنج ویکت در کریکت درجه یک ، علاوه بر شوت های چشمگیر 141 به علاوه (50 بازی بالاتر) و تقریبا 160 (T20) به صورت یک توپ سفید ، صعود گوثام را می توان به این واقعیت که او بازی می کند نسبت داد. برای یکی از بهترین تیم های محلی ، کارناتاکا.

“این واقعاً به من کمک کرد که من در یک واحد بسیار قوی کارناتاکا بودم.  این فقط مربوط به قدرت نیست ، بلکه این واقعیت است که یک واحد بسیار خوشحال کننده است.

گاتهام درباره تیمی که تیم ملی را در سالهای اخیر مانیش پندی ، KL راهول ، کارون نیر و پراسید کریشنا ساخته است ، گفت: “همه ما از همراهی دیگران لذت می بریم و این یک امتیاز است.” .

رئیس آکادمی ملی کرکت ، راهول دراوید ، در آستانه سفر با تیم توپ سفید هند به عنوان سرمربی تیم خود است و چون سابقه بازی در تیم هند A زیر “دیوار” را داشت ، گاتهام گفت که مطمئناً حضور او کارش را تسهیل خواهد کرد.

“اگر در هند A بازی می کردید ، از نحوه حضور Rahul Sir به عنوان مربی و آنچه که از شما به عنوان بازیکن انتظار دارد آگاه هستید. بنابراین این فرصتی بیشتر به شما می دهد تا زمانی که زیر نظر او بازی می کردید ، برای تور آماده شوید. وی امضا کرد. “این یک تجربه یادگیری عالی خواهد بود.”

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان مسعود پور