ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

شرکت کارناوال  روز پنجشنبه گفت که نقض داده ها در ماه مارس ممکن است اطلاعات شخصی در مورد مشتریان و کارکنان Carnival Cruise Line ، Holland America Line و Princess Cruises را نشان دهد.

این شرکت در نامه ای به مشتریان گفت که ممکن است افراد خارجی به شماره های تأمین اجتماعی ، شماره گذرنامه ، تاریخ تولد ، آدرس و اطلاعات بهداشتی مردم دسترسی داشته باشند.

این شرکت از بیان اینکه چه مقدار اطلاعات برای بسیاری از افراد افشا شده است ، خودداری کرد.

این جرم پس از آن رخ داده است که سال گذشته کارناوال دو بار مورد حمله حملات باج افزار قرار گرفت.

راجر فریتزل سخنگوی کارناوال گفت که این شرکت آخرین حمله به برخی از سیستم های IT خود را در 19 مارس کشف کرده و دسترسی را قطع کرده و یک شرکت امنیت سایبری را برای تحقیق استخدام کرده است.  وی گفت کارناوال در حال ایجاد تغییراتی برای بهبود امنیت سیستم های اطلاعاتی خود است.

فریزل گفت این شرکت به افراد آسیب دیده اطلاع داده و یک مرکز تماس برای پاسخگویی به س questionsالات آنها ایجاد کرده است.

این شرکت مستقر در میامی در بیانیه اوراق بهادار در ماه آوریل فاش کرد که هکرها در آگوست سال گذشته و دوباره در دسامبر به سیستم های آن وارد شدند.

مهاجمان برخی از سیستم های IT را در یک خط کروز رمزگذاری کرده و به اطلاعات شخصی مشتریان و کارمندان دسترسی پیدا کردند.  کارناوال گفت که هیچ نشانه ای از سو mis استفاده از اطلاعات شخصی ذکر شده در آن حملات وجود ندارد.  این شرکت در مورد پرداخت دیه پرداخت نکرده است.

سهام کارناوال روز پنجشنبه 3 درصد کاهش یافت.

  • عرفان مسعود پور