ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

تئوسکار هرناندز پس از سه هفته از دست دادن بعد از یک آزمایش مثبت ویروس کرونا ، سه بار به هومر برخورد کرد ، رابی ری در هفتمین مسابقه یک شوت به ثمر رساند و آبی پوشان تورنتو جمعه شب با نتیجه 13 بر 5 آتلانتا را شکست دادند.

هرناندز 2 بر 5 به ثمر رساند ، از جمله شش موقعیت برای جیکوب وب ، که تورنتو را 10-0 پیش انداخت.

ری (1-1) دو بار اجرا کرد ، پنج ضربه زد و پنج پاس بیش از 6 پاس 2/3 داد.  چپ دست فقط در دو زمان مجاز به یک دونده اجازه داد ، روی ضربه دو نفره تراویس d’Arno با یک امتیاز در دوم ، و پس از آن مسابقه هومر با Ozzy Albis در هفتم را واگذار کرد.

الخاندرو کرک اولین بازی خانگی خود را برای آبی های جوی انجام داد.

رولت  TeoscarH  برگشت است  pic.twitter.com/5vQgHBoDlQ

& mdash؛BlueJays

بو بیشه ، کرک و راندال گریچوک به درو اسملی (0-2) پیوستند که در چهار بازه شش بار اجازه داد و هفت گل به ثمر رساند.  کرک همچنین در برابر ادگار سانتانا عمیق قرار گرفت.

لوردز گوریل جونیور به هومر ششم تورنتو رسید ، که در هشتم یک ضربه انفرادی بود.

Bichette در سوم به یک هومر مضاعف رسید.  کرک یک سواری دوتایی چهارم داشت و شوت انفرادی گریچوک در پنجم نتیجه را 5-0 کرد.

کرک در دومین میزبان با میزبان دوم خود به دو نفر رسید.

مارسل اوزونا از آتلانتا در این فصل 0 بر 20 در مقابل چپ گرایان به سر می برد تا ری در هفتم دو برابر شود.  او در هشتمین اجرای سه گانه یک تک آهنگ داشت.

جورج اسپرینگر ، که در خارج از فصل در مدت شش سال با یک رکورد 150 میلیون دلاری قرارداد امضا کرد ، در اولین اجرای خود برای اولین بار Blue Jays پخش شد و 1 را برای 3 ساخت ، دو بار رفت و دزدیده شد.  وی پس از از دست دادن وقت به علت چهار سر ران مایل و تغییر شکل داده ، در اولین بازی خود در روز چهارشنبه مقابل واشنگتن مورد حمله چهار خفاش قرار گرفت.

  • عرفان مسعود پور