ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایران در قدرت اقتصادی توانمند است

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴ ب.ظ

نکونام تصریح کرد: تقوا قدرت بازدارنده و مهارکننده درون انسان است که او را از جهنم و مهالک به دور می‌دارد، بکوشیم انس خود را با خداوند بیشتر کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه  در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: چهارم بهمن 1357 روزی است که بختیار فرودگاه‌ها را بست تا جلوی ورود امام به کشور را با خیال خام و واهی و تحلیل غلط خود بگیرد، همین تحلیل غلط و خیال خامی که خیلی‌ها داشتند و به جایی هم نرسیدند از جمله شاه، نخست‌وزیران و دولتش داشتند و بختیار هم با این فکر غلط که اگر امام نیاید، انقلاب تمام می‌شود و مردم دست از یاری امام برمی‌دارند و می‌توانند بر مردم چند روز دیگری بر حکمومت ظالمانه و ستمگرانه داشته باشند اما دیدیم که ایستادگی، تحصن و مطالبه جدی مردم از همه شهرها و روستاهای کشور این فتنه را خنثی و توطئه‌ آن‌ها را از بین برد.

 

وی عنوان داشت: به دنبال آن انقلاب به فضل پروردگار شکل گرفت و در پی انقلاب حوادث زیادی از جمله حادثه ششم بهمن در آمل صورت گرفت و همه ساله بر این معنا تاکید داشتیم، چرا که از حوادث مهم و درس‌آموز است. گروهک‌ها به اشاره ارباب‌هایشان در جنگل‌های آمل به هم پیوستند و یک مجموعه متشکل را شکل دادند و به خیال واهی خود تا با تصرف یک شهر ضربه‌ای بزنند و به اهداف شیطانی خود برسند اما این خیال پوچ و تحلیل غلط هم به وسیله مردم خنثی شد که این مقوله‌ای مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مردم آمل شهر خود را شهر هزار سنگر قرار دادند که کوچه و خیابان را سنگر و در مقابل آن‌ها ایستادگی و اجازه ندادند نقشه شیطانی آن‌ها عملی شود.

 

نکونام اضافه کرد: این که امروز مدام و مستمر گفته می‌شود به مردم تکیه کنید و اتکا به درون و توانمندی‌های انسانی و غیرانسانی درون داشته باشید به دلیل اهمیت حضور و دفاع مردم است، اما اگر مردم نباشند، با نیروهای نظامی به‌ تنهایی نمی‌شود در برابر دشمن ایستاد. باید کار به مردم سپرده شود و مردم خود احساس تکلیف و مسئولیت می‌کنند انقلاب از مردم است چرا به مردم تکیه نکنیم و مردم صاحب اختیار و صاحب امور نباشند.

 

وی تصریح کرد: سالروز وفات ام‌البنین در سیزدهم جمادی‌الثانی مصادف با هشتم بهمن است، این بانوی بزرگوار همسر علی‌ابن ابی‌طالب که مادر برای حسنین و زینبین بود که عقیده محکم و ارادت نسبت به خاندان پیامبر(ص) داشت و مقام امام علی(ع) را خوب شناخته بود.

 

نکونام خاطرنشان کرد:  بصیرت یعنی شناخت از اولیای خداوند، شناخت از راه و شاخص‌ها و حضرت‌ ام‌البنین بصیرت فوق‌العاده‌ای داشت و جز کنیزی ادعای دیگری نسبت به خاندان علی‌ابن ابی‌طالب نداشت، روز وفات این حضرت روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده که بخش عظیمی از یاران مردمی انقلاب و نظام  همسران، مادران، خواهران و فرزندان شهدا هستند.

 

وی بیان داشت: باید قدر مردمی که در هر صحنه حضور فعال دارند را دانست اما قدر آن‌ها دانسته نمی‌شود و شرایطی از جمله شرایط اقتصادی نامناسب به وجود می‌آورند و دل به بیگانه می‌بندند و با نگاه به بیگانه از آمریکا و از رفتن یک جمهور در آمریکا و آمدن یک رئیس جمهور دیگر طوری حرف می‌زنند که انگار کودتایی در آمریکا شده و گذشه آمریکا تمام شده و همه امور مطابق میل این آقایان شده است.

 

نکونام افزود: اما همه می‌دانند رئیس جمهوری که رفت و رئیس جمهوری که آمد هر دو یک راه را می‌روند و هر دو دشمن سرسخت انقلاب اسلامی هستند و تحریم‌کننده و سنگ‌انداز بوده و هر چه می‌توانند علیه انقلاب تلاش می‌کنند، برای رفتن هر کدامشان باید جشن گرفت اما با رفتن یک نفر و آمدن فرد دیگر تحولی در آمریکا ایجاد نمی‌شود.

  • عرفان مسعود پور