ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

تحقیقی در مورد برنامه های ورود به سیستم BC Timber Sales در دره Nahmint در بندر آلبرنی نشان داد که آنها با قوانینی که از گیاهان جنگلی قدیمی و ارزش های تنوع زیستی در برخی اکوسیستم ها محافظت می کند مطابقت ندارند.

بر اساس گزارشی که روز چهارشنبه توسط هیئت شیوه های جنگل منتشر شد ، تحقیقات نشان داد که برنامه مدیریت جنگل BC Timber ‘(BCTS) 2017 برای دره نهمینت اهداف تنوع زیستی قانونی تعیین شده در طرح استفاده از زمین را برآورده نمی کند. در جزیره ونکوور

وی گفت: “BCTS FSP (طرح مدیریت جنگل) از نظر قانونی مطابقت ندارد و نباید تصویب شود. ما جنگل باقیمانده در حوضه آبریز را مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم که برخی اکوسیستم ها وجود دارند که در صورت چوب کشی بیشتر می توانند در معرض خطر باشند.” کوین کریزز ، رئیس شورای تمرینات جنگلداری.

این گزارش سه سال پس از آن منتشر شد که اتحاد جنگل های باستان (AFA) ، به همراه اعضای اتحادیه آبخیزداری جنگل بندر آلبرنی ، برخی از بزرگترین جنگلهای قدیمی کانادا و بزرگترین درختان دره نهمینت را کشف کرد.

پس از ثبت درختان ، چوب در دره نهمینت. (ارائه شده توسط TJ Watt)

این کشف باعث شد AFA در سال 2018 شکایتی را به هیئت مدیره و همچنین شاخه انطباق و اجرای وزارت جنگ ارائه دهد.

دوستداران محیط زیست خواستار اقدام هستند

حفاظت کنندگان از AFA می گویند جنگل های قدیمی مانند دره نهمینت برای سلامت کلی اکوسیستم های استان حیاتی هستند و از همه چیز از قطرات باران که در تاج های درخت جمع می شود تا آب جاری در جریان ماهی های سالمون در زیر تأثیر می گذارد.

  “این شکست ، نقایص فاحش و عدم پاسخگویی ذاتی سیستم جنگلهای BC و نیاز به تغییر فوری و سیستمی را آشکار می کند.”  آندره آ اینس ، عضو اتحاد جنگل های باستان ، گفت.

عکس قبل و بعد از عکس صنوبر داگلاس در دره نهمینت. (ارائه شده توسط TJ Watt)

کمپین AFA ، TJ Watt ، خواستار تغییر است.

وات گفت: “سیستم جنگل های کاملاً ناقص قبل از میلاد به شرکت های جنگلی و BCTS این امکان را می دهد تا از کمترین جنگل های قدیمی مولد ممکن محافظت کنند و همیشه بهترین غرفه های چوب زنی را هدف قرار دهند.”

Brenda Sayers of First Nation Hupakasat در بندر البرنی همچنین از استان و BC Timber Sales می خواهد که قطع گیاهان قدیمی در نهمینت را متوقف کنند.

“دره نهمینت نه تنها زیبا است ، بلکه جنگل های باستانی و تنوع زیستی آن برای فرهنگ مردم ما ، هویت ما بسیار مهم است. با این وجود دولت بریتیش کلمبیا تخریب این اکوسیستم ها را از طریق آژانس قطع کننده چوب مجاز اعلام کرده است ، مدیریت سرزمین های مقدس ما. “

این استان هنوز در مورد این گزارش توضیحی نداده است.

  • عرفان مسعود پور