ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

برنامه‌های تلویزیون برای روز مادر

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۰۹ ب.ظ

شبکه‌های سیما برای روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز بزرگداشت زن و مقام مادر و همچنین میلاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌ها، فیلم‌ها و اتفاقات مختلفی را درنظر گرفته‌اند که جزئیات آن‌ها را در ادامه ببینید:

 

- برنامه «صبح بخیر ایران» چهارشنبه 15 بهمن‌ماه از ساعت 06:15 تا حدود 9 صبح با تدارک ویژه برنامه‌ای با دعوت از زنان موفق در عرصه‌های مختلف به تکریم مقام زن و مادر می‌پردازد.

 

- برنامه «فرمول یک» نیز منعطف با این مناسبت روی آنتن می‌رود.

- برنامه «دستپخت» هم این هفته به مناسبت روز مادر از 3 بانوی فداکار برای شرکت در این مسابقه دعوت کرده است.

- پخش مدیحه‌سرایی در وصف حضرت زهرا(س) و ترانه‌های شاد در بزرگداشت مادر در فواصل برنامه‌ها از دیگر تدارکات شبکه یک به شمار می‌رود. 

 

- برنامه «هزار و یکشب» کاری از گروه خانواده با فضایی شاد و با ساختاری ترکیبی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که شامل گفت‌وگو با میهمان، بخش نمایشی و ... می‌شود.

- برنامه «عصر خانواده» سه‌شنبه 14 بهمن روانه آنتن می‌شود. این ویژه برنامه روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) شروع شده و تا پایان دهه فجر ادامه دارد و ساعت 18 روی آنتن می‌رود. 

- «مثبت خانواده» نیز جمعه ساعت 12 میزبان خانواده سرتیپ امیرعطایی از فرماندهان نیروی هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان است.

- برنامه «دست در دست» کاری از گروه معارف به تهیه‌کنندگی هادی خدادی که در این ایام هر شب بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری روانه آنتن می‌شود.

- گروه معارف برنامه «به تو از دور سلام» با محوریت ولادت ام ابیها را آماده پخش کرده که جمعه 17 بهمن ساعت 6 صبح روانه آنتن می‌شود.

- برنامه «آئینه خانه» با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی، به سیره حضرت فاطمه (س) و سبک زندگی ایشان می‌پردازد و جمعه 17 بهمن ساعت 13:30 روانه آنتن می‌‌شود.

- برنامه «در انتهای الوند» در ویژه‌های صبحگاهی و شبانگاهی خود به صورت متناسب با گرامیداشت مقام زن، روز مادر و میلاد مبارک حضرت فاطمه (س) به این موضوع می‌پردازد و از حضور میهمانان ویژه‌ای بهره می‌برد.

- برنامه «زعفران» به تهیه‌کنندگی محمد سلوکی که جمعه ساعت 10 صبح روانه آنتن می‌شود نیز با حضور میهمانان مختلف به صورت ویژه‌‌ای مقام مادر و روز زن را گرامی می‌دارد.

- مولودی‌خوانی با نوای حاج محمود کریمی یکی دیگر از تدارکات شبکه دو سیما در این ایام معنوی است که به همراه سخنرانی مذهبی استاد شیخ حسین انصاریان روانه آنتن می‌شود.

- گروه کودک و نوجوان نیز با تدارک برنامه زنده «با ما بیا»، «مسابقه محله» و ... میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را جشن می‌گیرد.

  • عرفان مسعود پور