ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

مدیر تحریریه مجله انجمن پزشکی آمریکا هنگام تحقیق در مورد نحوه برخورد با پادکست نژادپرستی استعفا داد.

AMA روز سه شنبه اعلام کرد عزیمت دکتر هوارد باوچنر از 30 ژوئن اعمال می شود.

باونر از سال 2011 به عنوان مدیر مسئول به مجله تأثیرگذار پیوست. او از اواخر ماه مارس در مرخصی اداری به سر می برد ، زمانی که پزشکان سیاه پوست و دیگر منتقدان یک مجله توییت و پادکست را در مورد نژادپرستی در میان پزشکان و بیمارستان محکوم کردند.

در بخشی از این توئیت آمده است: “هیچ پزشکی نژاد پرست نیست ، پس چگونه می توان نژاد پرستی ساختاری در مراقبت های بهداشتی ایجاد کرد؟”

بعداً بوخنر عذرخواهی کرد و از معاون ویراستار ، که میزبان پادکست بود ، خواست که استعفا دهد.  در همین حال ، AMA تحقیق را آغاز کرده است.  بزرگترین گروه پزشکی در کشور استقلال تحریریه را به JAMA و مجلات پزشکی مرتبط که منتشر می کند اعطا می کند ، اما هیئت نظارت می تواند توصیه هایی برای اخراج از AMA ارائه دهد.

بوخنر در بیانیه ای گفت: “من به دلیل حذف هایی که منجر به انتشار توئیت و پادکست شدیداً از خودم ناامید شده ام.”  “اگرچه من این توییت را ننوشتم و یا حتی ندیده ام و یا پادکست را به عنوان سردبیر مسئول ایجاد نکرده ام ، اما در نهایت مسئول آنها هستم.”

AMA گفت ، سردبیر اجرایی JAMA ، دکتر Phil Fontanarosa ، به عنوان مدیر مسئول موقت خدمت خواهد کرد.

دکتر فاطیما کودی استنفورد ، رئیس گروه اقلیت در AMA ، گفت که این انجمن اخیراً در مبارزه با نژادپرستی پیشرفت کرده است ، از جمله با اعلام اینکه این یک تهدید برای سلامت عمومی است.  وی گفت ، این توئیت و پادکست “به عنوان خنجری برای قلب ما احساس می شود که برای انجام کار بسیار سخت تلاش کرده ایم.”

دکتر ریموند گیونز ، متخصص قلب و عروق در نیویورک که خواستار تنوع نژادی بیشتر در میان سردبیران JAMA و در تحقیقات پزشکی خود بود ، گفت باید دید آیا رفتن بوخنر منجر به تغییرات لازم می شود یا خیر.

___

Lindsey Tanner ، نویسنده پزشکی AP را در توییتر دنبال کنید: LindseyTanner

___

اداره بهداشت و علوم آسوشیتدپرس توسط گروه آموزش علمی موسسه پزشکی هوارد هیوز پشتیبانی می شود.  AP فقط مسئولیت کلیه مطالب را بر عهده دارد.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

  • عرفان مسعود پور