ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

شرکت هواپیمایی ملی روز سه شنبه گفت ، تاکنون ، راه آهن هند بیش از 11،030 تن اکسیژن پزشکی مایع (LMO) را در بیش از 675 تانکر به ایالات مختلف کشور تحویل داده است.  در چند روز گذشته روزانه

از 19 آوریل ، زمانی که اولین کامیون های خالی مانده از بمبئی که دارای اکسیژن بودند ، خدمات اکسیژن اکسپرس را نشان می دهد ، راه آهن فعالیت های خود را برای رساندن بیش از 11،030 تن اکسیژن پزشکی به 13 کشور افزایش داده است.

با عبور از این کشور ، راه آهن هند اکسیژن را از مکانهایی مانند هاپا و موندرا در غرب و Rurkela ، Durgapur ، Tatanagar ، Angul در شرق جمع می کند و سپس آن را به اوتاراکند ، کارناتاکا ، ماهاراشترا ، مادیا پرادش ، آندرا ، تامیل نادو ، هاریانا ، تلنگا تحویل می دهد ، کرالا ، دهلی و اوتار پرادش در سناریوهای پیچیده برنامه ریزی مسیر عملیاتی.

“برای اطمینان از دستیابی به تسکین اکسیژن در اسرع وقت ، راه آهن در حال تنظیم استانداردهای جدید و معیارهای بی سابقه ای برای حرکت قطارهای باری اکسپرس اکسیژن است. سرعت متوسط ​​این قطارهای باربری بحرانی در بیشتر موارد بیش از 55 مسافت طولانی است.

“کار بر روی یک راهرو با اولویت بالا ، با بالاترین میزان احساس اضطرار ، تیم های عملیاتی از مناطق مختلف در چالش برانگیزترین شرایط شبانه روز کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که اکسیژن در اسرع وقت می رسد. توقف های فنی به 1 دقیقه کاهش می یابد تا تغییر کند خدمه در بخشهای مختلف “، وزارت در بیانیه ای گفت.

تقریباً 175 قطار اکسپرس اکسپرس تاکنون سفر خود را به پایان رسانده اند و موجب آسایش کشورهای مختلف شده اند.

تاکنون در مجموع 521 تن اکسیژن در ماهاراشترا ، نزدیک به 2،858 تن در اوتار پرادش ، 476 تن در مادیا پرادش ، 1427 تن در هاریانا ، 565 تن در تلانگانا ، 40 تن در راجستان ، 480 تن در کارناتاکا ، 200 تخلیه شده است. تن در اوتاراخند ، 350 تن در تامیل نادو ، 81 تن در پنجاب ، 118 تن در کرلا و نزدیک به 3794 تن در دهلی.

این راه آهن مسیرهای مختلفی را با نقاط تأمین اکسیژن ترسیم کرده و برای هرگونه نیاز فوری در کشورهایی که تانکرهای ریلی را برای رساندن اکسیژن پزشکی مایع فراهم می کنند ، آماده نگه داشته می شود.

  • عرفان مسعود پور