ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

راهکار ، تنظیمات و نکاتی برای شروع کار

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ب.ظ

 

اگر می خواهید کمی فریب بیشتر به تجربه سرگرم کننده و عصبی موجود ، یعنی پلی آف برای جام استنلی ، اضافه کنید ، من اکیداً توصیه می کنم که مرحله پلی آف هاکی را شروع کنید یا به آن بپیوندید.

چه در زمان استخرهای پلی آف برای اولین بار باشید و چه کهنه سرباز ، در اینجا چند نکته و ترفند برای شما مفید است.

آیا الکس اوچکین و پایتختهای بوستون بروینز در 1 دور عبور خواهند کرد؟  (عکس: پاتریک مک درموت / NHLI از طریق گتی ایماژ)

شروع استخر پلی آف

تعدادی سرویس وجود دارد که به شما امکان میزبانی استخر استخر خود را می دهد.  وقتی یکی را دوست دارید انتخاب کنید ، قبل از دعوت از دوستان و همکاران خود باید تعدادی تنظیمات انجام دهید.  پیشنهادات من اینجاست:

محدودیت حقوق یا محدودیت حقوق و دستمزد؟

بسیاری از خدمات این فرصت را فراهم می کنند که تیم شما را در یک دستمزد بسازید.  ارزش تمام امتیازات برای همه بازیکنان مشخص است و مدیران باید بیش از حد مجاز تیم خود را بسازند.  اکثر سرویس ها این گزینه را نیز فراهم می کنند که به افراد اجازه می دهد تیم های خود را آزادانه انتخاب کنند و این گزینه ای است که من ترجیح می دهم.  احتمالاً همه افراد خانواده یا دفتر شما طرفدار سرگرمی هاکی نیستند و گاهی اوقات عنصر کلاهبرداری پرداخت می تواند برای شخصی که تازه وارد استخرهای شنا شده است ترسناک باشد و یا ممکن است خیلی هاکی را زیر نظر نداشته باشد.  ایجاد یک استخر بدون محدودیت پرداختی به همه این امکان را می دهد تا بدون احساس خستگی زیاد تیم های خود را انتخاب کنند.

تنظیمات امتیازدهی

همه سرویس ها به شما امکان می دهند تنظیمات امتیازدهی خود را شخصی سازی کنید.  شما می توانید تعدادی از آمار مانند گل ، پاس گل ، منهای منفی ، گل های وقت اضافه ، گل ها ، شوت ها ، برد ها ، محرومیت ها ، ذخیره ها و موارد دیگر را در آن وارد کنید.  شما باید به هر آماری که انتخاب کرده اید یک مقدار امتیاز اختصاص دهید.  باز هم ، می دانم که همه فوق العاده هاکی نیستند ، من تمایل دارم تنظیمات رتبه بندی را برای همه آسان دنبال کنم.  در اینجا تنظیماتی است که برای چکرهایی که میزبان آنها استفاده می کنم:

آمار بازیکنان

اهداف = 3 امتیاز

کمک = 2 امتیاز

اهداف OT = 1 امتیاز

آمار برای دروازه بان ها

برنده = 3 امتیاز

فریادها = 2 امتیاز

کمک = 2 امتیاز

به نظر می رسد که ساده تر کردن همه افراد از عملکرد بازیکنان خود هنگام تماشای بازی ، همیشه علاقه به استخر را افزایش می دهد.  همه سرویس ها به طور خودکار امتیازات را برای شما محاسبه می کنند ، بنابراین نگران نباشید که مقادیر را خودتان اضافه کنید.

داستان ادامه دارد

اندازه لیست

بعد از تعیین تنظیمات امتیاز خود ، مرحله بعدی این است که بفهمید هر تیم چه تعداد بازیکن را خواهد گرفت.  در واقع هیچ راهی اشتباه برای انجام این کار وجود ندارد ، اما من تیم های شما را از اندازه یک تیم NHL واقعی بزرگ تر نمی کنم ، این یعنی حداکثر 12 مهاجم ، شش مدافع و دو دروازه بان.  برای استخرهایی که ترتیب می دهم ، آنها را معمولاً به 9 مهاجم ، چهار مدافع و دو دروازه بان اختصاص می دهم.  با خیال راحت بازی کنید و آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

مشارکت در لیگ

تنها توصیه من برای مسابقات لیگ این است که مطمئن شوید قبل از شروع بیلیارد آنها را جمع آوری کرده اید.  هیچ کس نمی خواهد از شرایطی دعوت کند که شما در میانه پلی آف فردی را به خاطر هزینه ورود وی دنبال کنید.  فقط پیش پرداخت های همه را جمع کنید تا دیگر نگران نباشید.

استراتژی

اکنون که موارد اداری را حذف کردیم ، بیایید بر روی بهترین روش برای ساخت تیم خود تمرکز کنیم.

امسال یک استراتژی وجود دارد که همه انجمن ها باید به دنبال اجرای آن باشند.  هنگام ساخت تیم خود ، به خاطر داشته باشید که بازی های بیشتر به معنای امتیاز بیشتر برای کسب امتیاز است.  با توجه به ماهیت این فصل در NHL ، یک تیم از هر یک از بخشها در چهار تیم نهایی حضور خواهد داشت.  پیشنهاد من این است که قبل از نشستن برای هدایت تیم خود ، براکت های پلی آف NHL را پر کنید.  به شما این امکان را می دهد که تصور کنید کدام تیم ها در چهار تیم نهایی قرار می گیرند.  من توصیه می کنم که لیست خود را به طور انحصاری از بهترین بازیکنان این چهار تیم تهیه کنید ، زیرا آنها چهار بازیکن هستند که برای دورترین مرحله در فصل بعد انتخاب می کنید و بنابراین بازیکنانی که پیش بینی می کنید بیشترین فرصت را برای جمع آوری امتیاز داشته باشند.  در اینجا نحوه پر کردن یکی از تیم هایم (نه مهاجم ، چهار دفاع ، دو دروازه بان) به عنوان نمونه آورده شده است.

Boston Bruins

اف پاتریس برگون

اف برد مارچند

اف دیوید پاستارناک

دی چارلی خشخاش

G Tuukka Rask

طوفان های کارولینا

اف سباستین آهو

اف آندری سوچنیکوف

دی داگی همیلتون

جی الکس ندلکوویچ

برگهای افرا تورنتو

اف میچ مارنر

اف استون متیوز

شوالیه های طلایی وگاس

F Max Pacioretty

اف مارک استون

د الکس پیاترانژلو

د شی تئودور.

از آنجا که من Bruins ، Hurricanes ، Maple Leafs و Golden Knights را از بخشهای مربوطه خود دارم ، تیم خود را منحصراً با اعضای این تیمها ساختم.  این واقعاً بهترین استراتژی برای پیاده سازی است ، اگرچه من شما را سرزنش نمی کنم که کانر مک داوید را در هیچ یک از تیمهای خود گنجانده اید ، حتی اگر ادمونتون اویلرز را نداشته باشید که چهار تیم آخر را تشکیل می دهد.  با توجه به اینکه چقدر خوب بازی می کند ، او تنها بازیکنی است که من می خواهم از او استثنا کنم.  احتمال اینکه ، حتی اگر مک دیوید و اویلرز نتوانند به دور دوم راه پیدا کنند ، او هنوز هم می تواند با امتیاز امتیازات پلی آف را به دست آورد ، او بسیار خوب بود.

پس از اتمام مطالعه ، آماده شروع و تسلط بر استخر پلی آف خود هستید!  موفق باشید و فراموش نکنید که این اقساط را از لیگ جلو ببرید.

اطلاعات بیشتر از یاهو ورزشی:

  • عرفان مسعود پور