ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

یوفا روز پنجشنبه تأیید کرد فینال لیگ قهرمانان انگلیس با حضور 12000 هوادار از چلسی و منچستر سیتی در پورتو برگزار می شود.

این نمایشگاه در 29 مه از استانبول به Estádio do Dragão با ظرفیت 50،000 به دلیل انگلیس منتقل شد و محدودیت های شدیدتری را در سفر همه گیر ترکیه ایجاد کرد که مانع از ورود هواداران می شود.

گزینه اصلی استفاده از استادیوم ومبلی در لندن بود ، اما گفتگو با دولت انگلیس در روز دوشنبه متوقف شد تا اجازه مهلت قرنطینه برای مهمانان و اپراتورهای تلویزیونی مورد نیاز یوفا برای حضور در بازی داده شود.

اما پرتغال در میان 12 سرزمینی است که انگلیس از اوایل هفته آینده به مردم اجازه بازگشت بدون قرنطینه را می دهد.  یوفا اعلام کرده است که 6000 بلیط هواداران چلسی و سیتی از روز پنجشنبه به فروش می رسد.

الکساندر چفرین ، رئیس یوفا گفت: “هواداران بیش از دوازده ماه بدون اینکه بتوانند تیم هایشان را به صورت زنده ببینند و صعود به فینال لیگ قهرمانان قله فوتبال باشگاهی هستند ، باید رنج ببینند.”  “محروم کردن این هواداران از فرصت برای دیدن بازی به صورت شخصی فرصتی نبود و من خوشحالم که این سازش پیدا شد.

تیم های داوری تیم ها به این سمت منصوب می شوند  #UCLfinal  و  # نهایی . 

  آنتونیو میگل ماتئو لاخوس (اسپانیا) –  #UCL 

  کلمن تورپین (فرانسه) –  #UEL 

  داستان کامل:

& mdash؛@ یوفا

“بعد از یک سال که هواداران تحمل کرده اند ، درست نیست که آنها در بزرگترین بازی فصل فرصتی برای تماشای تیم های خود ندارند.”

فینال سال گذشته ، که از استانبول به پرتغال نیز منتقل شد ، با پیروزی بایرن مونیخ بدون هوادار در لیسبون برگزار شد.

“ما می پذیریم که تصمیم دولت انگلیس برای قرار دادن ترکیه در لیست قرمز سفر با حسن نیت و به نفع منافع شهروندان خود در برابر شیوع ویروس گرفته شده است ، اما در فینال نیز با دو تیم های انگلیسی. “گفت Cheferin.

تماشا کنید |  آیا موارد COVID-19 در میان ورزشکاران باید بر پروتکل های المپیک تأثیر بگذارد؟

مورگان کمپبل ، مگان مک پیک و دیو زیرین در مورد اینکه آیا تعداد موارد Covid-19 در ورزشکاران باید باعث افزایش ایمنی در توکیو شود ، بحث کردند. 8:36

  • عرفان مسعود پور