ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

نمایش‌هایی که از اینترنت قابل دیدن شدند

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶ ب.ظ

سید محسن حسن‌زاده (مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر)  در برنامه «تماشاخانه فجر» رادیو فرهنگ عنوان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و ضبط نمایش‌ها از امروز علاقه‌مندان می‌توانند در بستر اینترنت و از طریق پلتفرم‌های اعلام شده به طور مجازی به تماشای نمایش‌ها بنشینند.

 

وی در این برنامه گفت: این دوره از جشنواره در فاصله زمانی 11 تا 20 بهمن‌ماه امسال در مجموعه‌های «تئاتر شهر» و «ایرانشهر» و «تالار مولوی» و «تالار حافظ» و «تالار وحدت» و سالن عباس جوانمرد خانه تئاتر در حال برگزاری است  و سالن‌ها با ظرفیت مشخص شده و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پذیرای تماشاگرانند.

 

مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر ادامه داد: از امروز  دوستان عزیز در سراسر ایران می‌توانند از طریق پلتفرم‌هایی که تعیین شده  یعنی تیوال، نمایش نت و تلویزیون تئاتر ایران آثار نمایشی را  دنبال کنند و از طریق بستر مجازی مشاهده کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما جدول پخش داریم و تمامی آثاری که  در واقع در جشنواره بودند در بازه زمانی 24 ساعته بر اساس جدول مشخص شده دردسترس مخاطبان قرار می‌گیرند.

حسن‌زاده افزود: تاکنون  6 نمایش ضبط شده برای روز اول  آماده نمایش‌اند و این نمایش‌ها پیش از اجرای عمومی ساعتی قبل از اجرا ضبط شده‌اند. 

 

وی  تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم اختتامیه مشابه دوره‌های گذشته برگزار نمی‌شود و جزئیات این مراسم در چند روز آینده از طریق رسانه‌های معتبر و پرتابل ایران تئاتر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  • عرفان مسعود پور