ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

یوفا در تغییر لیگ قهرمانان به لندن ، پرتغال مشکل دارد

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۴۶ ق.ظ

 

بازی فینال لیگ قهرمانان انگلیس در میهن ومبلی مشکل ساز شد.  در عوض ، بازیکنان و هواداران چلسی و منچسترسیتی می توانند راهی پرتغال شوند.

امتیاز کلیدی:

یوفا و دولت انگلیس هنوز توافق نکرده اند که محدودیت سفر هواداران را برای فینال ومبلی کاهش دهند

پرتغال در “لیست سبز” قرار دارد ، بنابراین هواداران می توانند در تاریخ 29 مه شرکت کنند

یوفا به دولت تا سه شنبه فرصت داده است تا تصمیم بگیرد که آیا می تواند پیشنهاد لغو سفر را بدهد

امیدهای یوفا برای بازی در فینال در استانبول برای دومین فصل متوالی ناکام مانده و این بار ترکیه را به “لیست قرمز” انگلیس در کشورهایی که شیوع ویروس کرونا دارند ، اضافه کرد.

تصمیم دولت انگلیس ، که سفر طرفداران آن را از انگلیس به ترکیه غیرممکن می کرد ، جمعه ، دو روز پس از پایان مرحله نیمه نهایی ، صادر شد.

اما دولت بلافاصله در مورد احتمال انتقال فینال در تاریخ 29 مه به ومبلی با یوفا صحبت کرد.

بحث و گفتگوها بین یوفا و دولت روز دوشنبه به نتیجه نرسید ، با برگزارکننده مسابقات خواستار امتناع از ورود رسانه ها ، حامیان مالی و مهمانان بدون نیاز به قرنطینه شد.

یوفا به دولت انگلیس تا روز سه شنبه فرصت داده است تا تصمیم بگیرد که آیا مقامات می توانند کلیه معافیت های لازم سفر را ارائه دهند.

در غیر این صورت ، یوفا همانند فصل گذشته فینال مسابقات پرتغال را در نظر می گیرد.

در حالی که استادیوم لیسبون صحنه پیروزی بایرن مونیخ برابر پاری سن ژرمن بود ، پورتو یکی از گزینه های ذخیره برای بازی در فینال این فصل در ورزشگاه با ظرفیت 50 هزار نفر است.

پرتغال در 12 منطقه کم خطر انگلیس در “فهرست سبز” انگلستان قرار دارد ، جایی که مردم پس از بازگشت دوشنبه آینده مجبور به قرنطینه نمی شوند ، این امر سفر هزاران هوادار سیتی و چلسی را تسهیل می کند.

پرتغال مجبور است اتحادیه فعلی خود را در برابر گردشگران از انگلیس حذف کند.

سوئیس ، جایی که یوفا در آن قرار دارد ، در میان کهربائی است که افرادی که به انگلیس می آیند باید 10 روز قرنطینه شوند ، البته به طور جداگانه سازماندهی می شوند ، و نه از طریق انزوای اجباری هتل ها برای کسانی که از لیست قرمز وارد می شوند.

اما یوفا با هشت مسابقه در ومبلی ، از جمله دیدار نهایی در 11 ژوئیه ، برای قرنطینه برای مقامات و رسانه ها برای مسابقات قهرمانی اروپا در انگلیس آزاد شده است.

  • عرفان مسعود پور