ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

JBL ANZ به تازگی 4 هدفون بی سیم را اعلام نکرده است.  این طیف از محصولات صوتی جدید با هدف پاسخگویی به نیازهای هر سبک زندگی و شامل LIVE FREE NC + ، CLUB PRO + ، TUNE 215TWS و افزودن به TUNE 225TWS که اخیراً اعلام شده است.

اگر هنوز به هدفون یا هدفون بی سیم استفاده نکرده اید ، این یک روش عالی برای جلوگیری از حواس پرتی ، گوش دادن به موسیقی ، پادکست یا برقراری تماس است و اگرچه طراحی و ویژگی های هدفون می تواند بسیار شخصی باشد ، JBL معتقد است که مجموعه ای از محصولات را برای همه مناسب کنید.

“ما یک سری هدفون بی سیم اصلی جدید ارائه می دهیم که صدای قدرتمند و طراحی جسورانه ای را که JBL به دلیل ویژگی های مدرن شناخته شده است ترکیب می کند.  جدیدترین ناوگان JBL همچنان به تولید صدای شخصی ادامه می دهد.

با تشکر از فناوری جدید و پیشرفته ای که برند صوتی توسعه داده است ، انتظار داشته باشید کیفیت صدا از این دنیا خارج شود.  ما هدفون های بی سیم واقعی را به سبک جوش و سبک به سبک چوب ارائه می دهیم تا متناسب با همه بودجه ها باشد.

مارکوس فرای ، مدیر عامل AUNZ در HARMAN.

JBL Live Free NC + (RRP: 249،95 دلار)

هدفون BL LIVE FREE NC + TWS ممکن است خوراکی باشد ، اما همچنین به همان اندازه که از اسمش پیداست دارای ویژگی هایی است. 

آنها از درایورهای دینامیکی 6.8 میلی متری برای تأمین انرژی Signature Sound با راحتی استثنایی بهره می برند.  همچنین یک عمر باتری تمام روز وجود دارد ، با 7 ساعت پخش مداوم موسیقی و 14 ساعت دیگر در جعبه و در مجموع تا 21 ساعت.

اگر شارژ باتری شما تمام شد ، می توانید جعبه شارژ سریع را روی هر شارژر بی سیم سازگار با Qi بیندازید.

هدفون ها همچنین دارای کاهش نویز فعال هستند که امروزه تقریباً ضروری است.  اگر می خواهید دنیای خارج را مسدود کنید و روی کاری تمرکز کنید ، ANC با استفاده از یک محیط پر سر و صدا مانند یک قطار و کاهش آن به حباب صدای شخصی شما ، یک الزام است.

اگر کسی با شما تماس گرفت ، می توانید TalkThru را فعال کنید ، اما یک ویژگی هوشمند به نام Ambient Aware به شما کمک می کند تا این فرآیند را به طور خودکار انجام دهید و نیازی به حذف گوشی برای تعامل با افراد دیگر نیست.

این هدفون ها همچنین هوشمند هستند و انتخاب بین دستیار گوگل یا دستیار صوتی آمازون الکسا ، که توانایی برقراری تماس ، تماس با موسیقی یا درخواست از طریق شبکه را دارند ، به لطف کنترل لمسی خاص ساده شده است.

اگر از نوع فعال هستید ، در برابر عرق و آب مقاوم هستند (دارای گواهینامه IPX7) ، بنابراین حتی اگر باران هم باشد برای ورزش مفید خواهد بود.

این روزها بسیاری از هدفون ها یک تجربه صوتی شخصی را ارائه می دهند و همچنین می توانید آن را در اینجا با برنامه رایگان هدفون My JBL پیدا کنید.

JBL Club Pro + (RRP: 329.95 دلار)

هدفون های شاخص JBL Club Pro + هستند که صدای کاملاً جذاب و جذاب JBL Pro را ارائه می دهند.  از برنامه JBL My Headphones استفاده کنید تا صدا را مطابق میل خود تنظیم کرده و یا از پیش تنظیمات STAGE + ایجاد شده توسط بهترین دی جی های جهان را انتخاب کنید.

بازهم ما عملکرد هوشمند کاهش صدا را با Smart Ambient پیدا می کنیم.  فناوری حذف نویز به شما امکان می دهد تا تمرکز خود را حفظ کنید ، اما اگر نیاز به مکالمه سریع با همکاران خود دارید ، می توانید TalkThru را با روشن نگه داشتن هدفون آسان تر کنید.

یکی از بزرگترین ناامیدی های من با هدفون های بی سیم تجربه خارج از جعبه است و جفت شدن اغلب منبع ناامیدی است.  JBL ادعا می کند که این فرآیند با اتصال صفر زحمت خنثی می شود. به لطف فناوری Dual Connect + Sync ، به محض باز کردن جعبه ، JBL CLUB PRO + TWS شما به طور یکپارچه با دستگاه شما جفت می شود.

وقتی در یک روز خنک با بیرون تماس می گیرید ، ممکن است نگران این باشید که گیرنده شما را بشنود.  JBL این مشکل را با استفاده از فناوری پرتوی 3 میکروفن برای ارائه تماس های شفاف با تمام صدای مورد نظر شما حل می کند ، در حالی که صدای پس زمینه را که نمی خواهید ، از بین می برد.

اگرچه اندازه هر گوشی دیگر است ، JBL به لطف جعبه شارژ موفق شد 8 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ و 3 کل 24 ساعت باتری را جمع کند.  این به راحتی می تواند شما را مجبور کند آخر هفته را هر روز به طور متوسط ​​گوش کنید.  اگر تا به حال متوجه شده اید که به کمی آب اضافی نیاز دارید ، فقط 10 دقیقه در جعبه پر کردن مجدد یک ساعت دیگر به شما کمک می کند.

اگر روی آرم JBL در کنار هر دو گوشی ضربه بزنید ، می توانید به Google Assistant یا Amazon Alexa دسترسی پیدا کنید.  سه میکروفون حساس به این معنی است که دستیار دیجیتال شما مشکلی در شنوایی و درک مطلب نخواهد داشت.

آنها به طور انحصاری در JB HiFi در دسترس هستند.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این 2 هدفون بی سیم و بقیه خط JBL Lifestyle True Wireless را در jbl.com.au بیابید.

  • عرفان مسعود پور