ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

TORONTO – سندی از نقل قولهای Toronto Maple Leafs وجود دارد که من آنها را نگه می دارم زیرا هیچ کلیشه ای در آنها وجود ندارد.  بیت صداقت یا بصیرت متبلور بازیکنان که بعداً ممکن است برای شما مفید باشد.

جیک موزین – یک مارک معروف مردانه – نقش اصلی را در این مجموعه بازی می کند.  پاسخ شدید Muzin از اولین مصاحبه خود از زمان شکست دلخراش در سال 2020 در حباب ، در چنین زمانی طنین انداز شد.

موزین بعد از سریال کلمبوس گفت: “اگر از این چیزها درس نگیریم ، واقعاً ضرر می کنیم.”  “امیدوارم که پسران درک کنند که ما باید حفاری کنیم.

“ما سال گذشته آنجا بودیم.  امسال همونجا  اینجا گزاف گویی ، آنجا گزاف گویی کنید.  شاید بعضی از بچه ها ، ذهنی است.  اما معتقدم این تیم آماده است.  این گروه باید بیشتر حفاری کنند.  این اراده برای پیروزی باید کمی بیشتر بسوزد.  “

باز هم: این نقل قول های تابستان گذشته است.

مسئله این است که ، تا روز پنجشنبه ، برگهای افرا از رو به پایین به روشی که یاد گرفته بودند نگاه می کردند.

کایل دوباس دو مدافع (TJ Brodie ، Zach Bogosian) را استخدام کرده است که در بازی دفاعی تخصص دارند و GM جایگاه برتر و رهبری و تجربه را دزدیده است.

مربی شلدون کیف ، در اولین سال حضور خود در راس ، سیستم گران تر و متصل تری را اجرا کرد و برخی از درخشان ترین استعدادها را در این ورزش متقاعد کرد که چک کردن به اندازه اهداف لاکچری جالب است.

بارها و بارها نوشته شده است (به جرم اتهامات مجرم) که نسخه 2021 تورنتو افرا لیفس احساس متفاوتی دارد.  سازگارتر  کمتر شکننده است.

آنها یک فصل منظم کوتاهتر را قطع کردند و حداقل در دورهای 1 و 2 در مقابل حریفانی که قبلاً مرتباً برنده بودند ، در یخ خانگی تنظیم می شدند.  سوپراستارهای اوستون متیو و میچ مارنر به دلیل نقض این بازی ویدیویی شروع به فعالیت کردند و خود را به عنوان دو مهاجم دفاعی در کانادا معرفی کردند.

لیفس سپس با برتری 3-1 برابر کری پرایس و مونترال کانادینز به برتری دست یافت و تماشایی ترین سقوط آنها را از بین برد.  که چیزی می گوید.

مورگان ریلی ، باسابقه ترین عضو کشور بازنده ، گفت: “انتظارات در اتاق بیشتر بود.”  وی گفت: “اهداف بالاتر از اهداف امسال است و این ناامیدی را بسیار بدتر می کند.  احساس می کنیم  و متوجه می شویم که فرصت لغزش را رها می کنیم.  این از نظر استانداردهای ما قابل قبول نیست و ضرر را بیش از هر آنچه قبلاً با آن برخورد کرده ایم ، بدتر می کند.  “

مونترال بازی خود را با سه امتیاز انجام داد و در بازی 7 روز دوشنبه با نتیجه 3-1 پیروز شد.

کانادایی ها به اندازه برگ های افرا سزاوار سرنوشت خود هستند.

برای رد کردن جزئیات شکست – برندان گالاگر از فاصله پنج سوراخ به جک کمبل برخورد می کند.  تورنتو با گلهای زیادی قبل از دوره 3 شروع به تساوی کرد و سومین کسری متوالی را تجربه کرد.  Maple Leafs که در نبرد با مونترال با یک بازی بسیار مسخره آمیز تیم های ویژه این سری را از دست می دهد ، باید وارد یک زخم باز شود.

پس از هفتمین شکست پی در پی در شکست دادن حریف پس از فصل در بازی حذفی ، هیچ کس روحیه بحث های X و O را نداشت.

شاید بعضی از بچه ها ، ذهنی است.

کمپبل خرد شده برای حذف گالاگر مبارزه کرد و آن را “بدترین هدف در زندگی حرفه ای من” خواند.

مارنر ، پلی آف خود را به 18 بازی گسترش داد ، در مورد تمام تورهای خالی از دست رفته در سری بازی هایی که تلاش می کرد راه خود را پیدا کند صحبت می کند.

کلاهی که تیم ماتیوز صادر کرد ، چشمانش را تحت الشعاع قرار داد وقتی که گفت: “اینجا کاملاً ناامیدکننده است.”

مربی پس از دست دادن با چالش بعدی سرسختانه وینیپگ تصمیم گرفت که وارد خانه به رختکن نشود.

گویی می دانست که کلمات نمی توانند آرامش بخشند.

درد یکباره خیلی تازه و خیلی آشنا است.

کیف گفت: “پسران ما بسیار ویران شده بودند.”  “گرچه جان رفته است.” [Tavares]هر چند نیک وجود ندارد [Foligno]، ما در مکان خوبی بودیم و آن را تعطیل نکردیم.  ما قطعات و عمق و مواردی از این دست را به اندازه کافی اضافه کردیم تا بتوانیم از پس این نوع شرایط برآییم.  بهانه صفر است.  “

حالا چی؟  از کجا شروع می کنید؟

دوباس همیشه روندی را تبلیغ می کند که پیشرفت مطابق ترجیح هواداران ، خطی نیست.  به عبارت دیگر ، تیمی که از زمان ایجاد YouTube تاکنون یک سری برنده نشده است ، می تواند به طور ناگهانی در یک بهار چهار پیروز شود.  اگر مدام روی استعداد شرط می بندید.

مشتاقانه منتظر برنده شدن در هنگام نمایش برتر ماتیوز-مارنر ، Dubas همچنین نوعی است که هم در پروژه پروژه و هم در سرمایه واقعی صرف می شود.  (لیفز از هفت پروژه 2021 خود از چهار پروژه در این پروژه استفاده کرد.) وی نیازها را شناسایی و آنها را پیگیری کرد.

هشت برگ افرا با لباس 7 بازی رایگان بازی می کنند.  سه شخصیت دیگر (دیوید ریتیچ ، بن هاتون ، ریلی نش) چهره هایی با عمق زیاد بودند که برای مسافت پیموده شده عمیق خریداری شده بودند و هرگز عملی نشدند.

از این گروه ، جیسون اسپزا ، بهترین پیشکسوت که می خواهد در لیگ درآمد کسب کند ، ارزش دارد دوباره امضا شود.  Dubas همچنین باید با Zach Hyman سر و کار داشته باشد ، اگرچه قدرت پیش رو خواستگاران فریبنده دیگری را خواهد داشت.  بوگوسیان ، 30 ساله ، مطمئناً یک میلیون دلار برنده شد.  آیا در کوتاه مدت آن مبلغ را دوباره می گیرید؟

بقیه احتمالاً می روند.  و تورنتو یک قطعه مفید دیگر (شاید الکساندر کرفوت و 3.5 میلیون دلاری AAV او) را به سیاتل در پروژه توسعه از دست بدهد و فضای مانور بیشتری را آزاد کند.

به شرطی که کمبل (1.65 میلیون دلار) به عنوان دروازه بان اصلی باقی بماند ، دوباس بیش از پول کافی برای سر و صدا و جمع آوری دوباره یک ترکیب جدید از بازیکنان نقش آفرین در اطراف ستاره های خود خواهد داشت.

مدیرعامل می تواند او را بازگرداند و امیدوار باشد که در سال 2022 همه چیز تغییر کند ، موزین و تاوارس سالم باشند ، و جیب های او دوام بیاورند.

یا در تابستان ، وقتی ماهی بسیار بزرگی در دسترس باشد ، Dubas ممکن است کاملاً از طرح اصلی منحرف شود.

گره گشایی در پنج روز گذشته به اندازه کافی سخت است که شما را حداقل در ستونهایی که برگهای افرا ساخته شده اند زیر سوال ببرید.

  • عرفان مسعود پور