ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

ایرانیان نیوز

مرجع خبری برای مردم ایرن زمین

 

تئوسکار هرناندز به دو هومر برخورد کرد و در سه رانندگی رانندگی کرد ، هیون جین ریو هفت پاس تیز داد و تورنتو بلو جیز در چهارشنبه شب سرد با نتیجه 4-1 پیروز شد تا برتری خود بر آتلانتا را ادامه دهد.

تورنتو در این فصل از سری جهانی 1992 در مقابل مبارزان خود به 5-0 رسید و آنها را با نتیجه 35 بر 16 شکست داد.

ویلیام کنتراس در دقیقه پنجم هومر بلند را برای تنها راه حل ریو زد (3-2).  ریو پنج گل زد ، شش گل زد و یک گل زد.

آزادکننده تایلر چاتوود در هشتم رونالد آکونا جونیور ، فردی فریمن و مارسل اوزونا بازنشسته می شود.  ای جی کول برای اولین ذخیره خود در رده نهم قرار گرفت.

هرناندز اولین زمینی را که لوک جکسون دست راست (1-1) در زمین هفتم از بالای دیوار میدان مرکز پرتاب کرد ، زد و تورنتو را با برتری 2-1 به دست آورد.  او در موقعیت نهم شوت 464 فوت را به مرکز چپ جاش تاملین اضافه کرد.

464 پا  فقطTeoscarH  در عکسهای قمری شرکت می کند!   pic.twitter.com/niq50eBy1o

& mdash؛BlueJays

روز سه شنبه ، هرناندز در هشتمین پیروزی 5-3 برابر آتلانتا در زمین سبز تک نفره شد.

درجه حرارت برای زمین اول سریع 11 درجه بود.  هواداران کت و کلاه می پوشیدند و زیر پتو جمع می شدند ، یک ضرورت غیر معمول برای آتلانتا در ماه مه.

Contreras برای هومر دوم خود از صندلی 463 فوت ریو در میدان چپ قد تا زانو بلند کرد.  این رانندگی دقیقاً یک هفته پس از آن رخ داد که کنتراس ، برادر کوچک ویلسون کانتراس ، شکارچی ستاره شیکاگو کابز ، به اولین هومر خود در واشنگتن برخورد کرد.

آبی جی ها حتی در رده ششم هم کشیدند.  کاوان بیگجو وارد میدان شد ، ثانیه ای را به سرقت برد و روی دبل مارکوس سمین به دیوار میدان سمت چپ گل زد.  Semien خط حمله قابل توجه خود را به 11 بازی افزایش داد.

آبی جی ها در هر دو پاس اول دونده هایی را به زمین انداختند.  بو بیشه در اولین بازی عالی عمل کرد و در حالیکه توپ در زیر دستکش آکونا در زمین راست قرار گرفت ، دور پایه اول را چرخاند.  آکونا به سرعت بهبود یافت و در اولین تماس Bichette را با تماس تأیید شده در چالش دوم کنار گذاشت.

هرناندز برای بیرون آوردن نفر دوم رفت و پس از پرتاب وانت از ماکس فرید دست چپ ، دست به سرقت زد.

فرید فقط دو ضربه و یک اجرا برای شش پاس گل داد.  شروع قدرتمند فرید ، که شب را با دوره 8.44 ERA آغاز کرد ، خصوصاً پس از آنکه آتلانتا آموخت مایک سوروکا ، وینگر راست ، این فصل را پشت سر نگذارد ، بسیار مهم بود.

قبل از بازی ، برایان اسنیتکر ، مدیر آتلانتا گفت که سوروکا از عمل جراحی برای ترمیم تاندون آشیل راست که در فصل گذشته دچار آن شده بود ، نتوانسته بهبود یابد.  سوروکا از کلگری برای تعیین علت بروز ناراحتی مجدد ، اوایل هفته آینده در گرین بی ، ویسکانسین ، عمل جراحی دوم را انجام خواهد داد.

فرید در کاندیداتوری رد شد و تبدیل به اولین پارچ شد که در هشت شروع اول خود در اینترلیگ پیروز شد.  او در 8 شروع اول برابر تیم های لیگ آمریکا 7-0 با ERA 2.18 بود.

  • عرفان مسعود پور